masa masa indahh berputik (:

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thanks for reading my blog.enjoyyy :)

Tuesday, February 15, 2011

don't judge a book, by its cover !

selamat menyambut maulidur rasul semua ! hari ni sepanjang hari duduk bilik, online, belek belek assignment pun sikit je. then, naik pening, rose pun ape lagi. mula operasi edit gambar and buat header for blog ni. gambar semua dari camera encik kamal faiz. gambar di ambil time pergi holiday with friends && him to singapore. one day trip. penat berjalan, naik bas, naik MRT. end up balik rumah malam malam. kena marah balik lambat T____T tapi tak apa, berbaloi dapat have fun with friends !


ini hasil nya, rose dah tahu macam mana nak transparent kan header ni. tapi kena tukar format JPEG ke GIF. tu yang rose tak suka, sebab colour JPEG lagi cantik dari GIF. ouh ! apa apa saja laaaa. last last, fed up, guna jugak GIF. HAHA. kasik comment sikit, what korang think header baru rose ? need to edit up lagi ke ? rose memang lemah dalam bab bab macam ni. kena ada kerajinan yang teramat banyak dulu baru boleh siap header yang betul betul terserlah kecantikan nya. tapi sebab kan rose tak berapa rajin, so, ini saja termampu :)


ini header sebelum ini. tak seberapa, but rose tetap suka, sebab terserlah kecomelan encik cintahati saya tu. hehehe :) okay, rose nak siap siap pergi ceramah "Kekasihmu Kekasihku Juga", sempena sambutan maulidur rasul ni. jom, siapa kat uitm shah alam, mari ramai ramai turun ke depan pejabat kolej teratai. ada cabutan bertuah, and dapat kupon aktiviti. and ada makanan jugaaaaaa ! hehehe.

will update more soon ! (: toodles.

9 comments:

  1. haaa...buat kan header untuk aku boleh...? hee...header aku kureng lah...:((

    ReplyDelete
  2. epul : header aku pun mcm ape jeee. bg aku yokoyoko dulu, baru aku cube buat kn, sakit belakang ohhh buat header seharian. hehehe :P

    ReplyDelete
  3. wah rose lawa la header ko. nant la aku blaja potocop nak lawan engko. wakakaka

    ReplyDelete
  4. sakdi : belajar, jgn tak belajar. hehehe. nty kau dh terer, bgtau aku. :P

    ReplyDelete
  5. niklisa : tak terer macam kamu laaa. blog kamu lagi super supreme ! XD

    ReplyDelete
  6. salam...

    comel header//

    *folo ur blog

    ReplyDelete
  7. lawa header....
    jeles lak..


    jom singgah n follow belog saya...
    ade contest...
    jemput join...
    http://inibelogfyna.blogspot.com/2011/02/contest-teka-lirik-lagu.html

    ReplyDelete
  8. thanks :) already follow yours back ! :D

    ReplyDelete