masa masa indahh berputik (:

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thanks for reading my blog.enjoyyy :)

Friday, September 03, 2010

limited edition.

selamat petang. petang petang kat seri iskandar ni, tetiba hujan. hajat nak basuh baju. nasib baik tak basuh lagi. tapi esuk dah nak balik, macam mana, baju banyak lagi tak basuh. malas nak bawak banyak banyak baju balik rumah. buat berat beg je bawak baju yang tak guna nanti. haha. nyaman je hujan ni, macam nak tidur pun ada. haha. tapi nak packing barang sat lagi. tak sabar nak pulang ke rumah ku syurga ku. tak sabar nak raya juga. puasa lagi enam hari je. then, selamat beraya korang. ;)



entry today, nak cerita kat kamu kamu yang teringin nak beli fuji instax mini, atau ada orang panggil benda ni polaroid kecik. sebab saiz dia kecik. kecik dan comel. siapa beli, dia memang comel. haha. ni bukan saya yang jual, bukan saya nak promote, tapi mana tahu korang korang tak tahu mana nak carik limited edition punya instax mini. okayy, mudah aja. pasti kan anda berwang, bukan beruang, tapi ber-WANG. haha. dan kamu kamu pasti ada facebook kan, so, search LOMO KAKI. tu laaa online shop yangg ada limited edition instax mini ni. harga nya berpatutan kot. try ask them todayy ;)



winnie the pooh. or hello kitty. choose which character you like. kalau sesiapa tak ada idea nak kasik orang lain for hadiah hari jadi ke, hadiah pertunangan ke, hadiah perkahwinan ke, hadiah dapat baby baru ke, hadiah anniversary ke atau segala jenis hadiah la kan. apa kata beli fuji instax mini ni. sangat comel dipandang, digunakan dan anda pasti akan nampak comel. haha. dah macam iklan tv la pulak kan. hehe. kalau kau boyfriend penyayang macam encik sweetheart hati manis saya tu, bagi la girlfriend korang benda comel macam ni, mesti dorang suka, dan tambah membuak buak rasa cinta, setiap hari musim berbunga bunga. haha.



ia disertakan dengan original strap samada hello kitty or winnie the pooh. saya suka tengok yang winnie the pooh ni. kotak dia comel gile. kotak ye? haa kotak nya. haha. sebab saya dah ada fuji instax yang warna pink! pilihan hati sentiasa warna pink, so dah tak heran kalau nampak yang limited edition macam ni. (padahal, teringin jugak! haha). tapi tak apa, bersyukur apa yang ada okayy. terima kasih encik mister potato saya sebab dia tahu saya suka benda benda comel macam ni. walaupun tak ada hello kitty atau pooh, janji ada warna pink. saya dah cukup happy terlonjak lonjak macam kanak kanak dapat gula gula. haha.



okayy. beg ni kalau buleh saya nak. beg muat muat je utk instax mini. tapi ongkos nya saya tak ada. apa mau buat. tengok je la dalam gambar. tak dapat pun tak pe la. sabar rose sabar. haha. tapi pikir pikir balik. macam leceh je ada beg ni. beg ni muat muat je letak instax. pastu nak bawak handbag lagi. okayy leceh. so, cancel. tak jadik nak benda ni. jimat duit. hehe. okayy la. nak pergi relax relax sebab sat lagi plan nak buka luar dgn roomates. will updates more later. keep tuning here. hehe ;) okay bye.

No comments:

Post a Comment