masa masa indahh berputik (:

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thanks for reading my blog.enjoyyy :)

Wednesday, September 08, 2010

Contest L Untuk Liyana.

selamat petang. saya hari ini semangat giler, pagi pagi bangun kemas rumah. lepas penat rajin kan diri, saya pun snap snap gambar posing posing sebab nak masuk contest cik ynn comel ni buat. contest yang bernama L Untuk Liyana. contest dia senang je. nak tahu rules, click banner comel kat bawah ni. and hadiah dia, misteri serta boleh dapat duit raya tau. hehe :)


first rule:
5 points kenapa saya suka sangat blog liyanaa.com.

pertama; saya setiap hari kalau online, saya wajib akan buka blog Liyana Lunia. kalau tak percaya, roomates saya boleh tolong jelas kan satu per satu. sebab kenapa? sebab setiap hari cik ynn akan updates blog dia kalau dia tak busy. entry dia semua nya menarik menarik. saya tak tipu. ini benar. every entry yang cik liyana updates semua nya boleh buat saya hilang tension. sebab saya suka membaca, tak kira apa cerita sekali pun, tetap akan! lagi lagi kalau akak liyana ni punyaa blog. hehe.

kedua; penulis blog Liyana Lunia ni, cik ynn yang comel ni sangat creative orangg nya. header dia dari sotong pink yang sangat gila comel, ke cik ynn duduk dating dalam kereta dgn taylor laurtner dan sekarang pula ada seorang gadis ala ala cik liyana dengan rambut retro ber-headband ribbon pink! memang super power la fresh idea. sedap je mata memandang every time visit blog kak ynn. yang latest ni la my personal favourite. *wink wink ;)



ketiga; seterusnya pula, blog Liyana Lunia ni, colour based dia pink! kebanyakan nya pink in colour. iaitu pilihan setiap hari saya. pink pilihan hati. saya suka pink pink. pink warna ketenangan. bukan warna gedik okayy. itu warna kecomelan. sebab tu kalau nak comel, cuba pakai pink, serius korang ada yang puji comel. macam kak liyana comel :)

keempat; yang keempat pula, blog Liyana Lunia ni ada macam macam resipi yang mudah simple easy senang dibuat, dimasak, dilakukan. lagi lagi orang yang busy dan pemalas macam saya ni. resepi resepi cik liyana semua nya simple as ABC, bukan air batu campur ye =_= tapi simple as one two three. haha. contoh terbaru, cookie famous armours. masa tu saya tengah google resepi chocolate chip cookie. tengok tengok cik liyana baru je post pasal resepi ala ala famous armours cookies. so, saya pun dengan senang lenang nya ambik. tapi tak kesempatan nak buat lagi. esuk maybe nak pergi beli bahan bahan buat. maybe laaaa. sebab dapur sekarang digunakan oleh nenek ku, dia sedang buat kek bahulu lapis yang setiap tahun nenek saya akan buat, memang harapan saya nak guna oven until raya =_=

kelima; yang terakhir pula, blog Liyana Lunia ni teratur, tak serabut langsung. senang nak cari samada tutorial ke, tips ke, resepi ke, nak carik tuan blog tu ke. senang okayy. sekejap je sudah jumpa. senang cerita, sistematik teratur. tak serabut kan kepala otak yang kadang kadang sedang mencari ketenangan.

so, itu la kelima lima sebab kenapa saya suka sangat baca and mengikuti perkembangan blog Liyana Lunia, penulis blog yang comel yang dikenali sebagai kak ynn, yang ada kucing gebu giler nama nya chibi. HAHA.

second rule:
sertakan gambar yang over over lampau gila over berserta tangan berbentuk L untuk liyana (tu aku over tambah!) HAHA



cukup over tak? ada chan ke nak dapat duit raya dari empunya blog Liyana Lunia? penat buat muka macam tu okayy. hargai la sikit. HAHA. =_=

dengan itu, berakhir la entry untuk contest L untuk Liyana. penat brainstorming ni. hehe. lagi berapa jam je dah nak buka. sabar ye perut. okayyy. nak chow chin chau dulu. nak prepare prepare kan perut. opss. haha. will be update soon. *toodles.

3 comments:

  1. YEY terima kasih banyak banyak sebab join <3 hihi seronok saya membacanya. tq dear. gambar awak memang overrr ;p

    ReplyDelete
  2. HAHA. thanks very the much lahh kak ynn. :P

    ReplyDelete
  3. darling, kak ynn letak gambar dekat friendpages Liyana Lunia tahu? :)

    ReplyDelete