masa masa indahh berputik (:

Daisypath Anniversary Years Ticker

Thanks for reading my blog.enjoyyy :)

Monday, August 09, 2010

this and that.

selamat malam warga bumi. good evening earth things? macam tu ke translate nyaa? HAHA. okay la. saya dah lame berabad sangat tak meng-update blog. kesian blog bersawangg. sedang berusaha nak bersih kan balik sawang2 ni. busyy woman sangat sebulan dua ni. dah masuk belajar balik la kate kan. cuti dahh sebulan habis. tapi mood bercuti masih ade lagi. masih nak cuti. =.=

cerita pasal cuti, dah nak dekat cuti rayaa ni. yay! oh. raya datang lagi. haha. puasa dulu laa rose! ohh. lupe. so, salam ramadhan al-mubarak kepada semua muslimin dan muslimat di serata dunia. tak sabar nak puase. nak kurus. HAHA. lawak tak? okayy, tak lawak. ;(

entry kali ni, saya nak menyuarakan kerinduan saya pada teman teman sayaaaaaa. terlampau rindu. sebab ade di antara kawan2 saya ni, marah pada sayaaa. marah pasal ape? tak payah laa tahu. toot toot! HAHA.



saya kadang2 agak siuman tak siuman gitu. tapi masih berfikiran waras. alhamdulillah. gambar2 credit to encik KAMAL FAIZ. walaupun saya tak dapat full complete semua gambar time keluar ni, tapi tak pe, it's okayy. janji saya comel. toot! haish. angkat bakul sendiri ye puan rose ;)



kerinduan pada rakan teman kawan sahabat. huhu. maaf atas segala silap salah jika saya ade tersakit kan hati or kamu terasa sakit tiba2 sebab saya. maaf maaf maaf. tui pue chi? time ni baru lepas BBQ kat rumah anies farouk, or people called her faiz. i dunno why? =.=



selepas itu, kami ambil kesempatan di malam hari untuk ke satu taman ni, tepi jalan berhampiran tebrau city kalau tak silapp la. sebab dah nak dekat pukul 11 malam dah ni. so, agakk gelap la jalan raya. tapi sangat have fun. i miss this time a lot :)

I MISS YOU GUYS ;(



saya juga rindu encik kekasih hati, mister potato saya yangg nun jauh di sarawak. oh boy! i miss you a lot. i want baskin robbin later on our next datingg ceremony. blueberry sorbet! HAHA. demand lebih. kesian encik hati. sorry. I LOVE YOU ;)

okayy. dan dengan ini, ter-update laa blog saya yg berkurun lame tidakk update. so, will be update later soon. insyallah dunno when lagi. BUSY. maaf. ada sebarang pertanyaan. sila tanya. HAHA. okayy good night ^.^v

No comments:

Post a Comment